perjantai 16. toukokuuta 2014

Miksi en saa tulosta?

Siis miksi?! Oonko oikeesti plussakaloreilla vai mikä tässä mättää? Mitat ei muutu, paino ei muutu, peilikuva ei muutu. Eli mitään ei tapahdu!

Ainoo missä kehityn on treenit.. siellä koko ajan isompia vastuksia raskaissa perusliikkeissä kuten mave, kyykyt ja leuanveto (uus enkka 4 jee!) mutta kropan ulkomuoto ei muutu mihinkään suuntaan. Ainoostaan mun olkapäät ja kädet näyttää ottaneen kokoa ja lihasta, mut that's it.. 

Kadehdin oikeesti näitä ihmisiä, jotka tekee mielettömiä muutosprojekteja, onnistuu siis tavoitteessaan ja ite vaan junnaan, enkä oikeestaan ole edes selvillä että MIKSI en onnistu?!

Tästä voinee päätellä, että kuljen jatkuvilla plussilla jos kerta lihas kasvaa? argh.. no mennään sitten tällä vissiin ja kiristellään ens kesäks vaikka vai?!?!?!

Tekis mieli alottaa jälleen ne aamulenkit, ne kun on jäänyt täysin pois kuvioista. Tekis myös mieli alottaa jonkin asteinen vhh-dieetti, jos ees vähän kiristyis sillä. Pelkään toisaalta, että menetän kaiken potkun treeneissä, jos vähennän hiilaria. Hmph.. on ihan päättämätön olo. En oikeen tiedä mitä tekisin.. 


6 kommenttia:

  1. Muistathan, että nuo fitness-mallit eivät näytä tuolta kuin vasta kisadieetin loppuvaiheessa ja mitä olen seuraillut, painosi on aika alhainen, niin muutos ei tule yhtä nopeasti kuin ehkä haluaisi. Olen saanut käsityksen, että haluat nimenomaan kasvattaa lihasta, niin kyllä se sieltä tulee, ajan kanssa! :) Kehotan ehkä hakeutumaan personal trainerin puheille, ellet siellä jo ole? :D Ja terveeltä pohjalta, eikö niin? ;) tsemppiä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin yritän kyllä toitottaa itselleni, että fitnesskisaajien kunto on kisapäivänä kaikenlaisen kikkailun takana, eivätkä he todellakaan näytä oikeesti kuin sen kisapäivän tuolta (toki paremmassa kunnossa ovat kuin suurin osa :D). Samoin vaikkapa instaan lisätyt kuvat ovat pitkän kuvaussession-, kuvanmuokkauksen ja oikeanlaisen valotuksen ja kuvakulman tulos, joten ei pitäisi ottaa paineita semmoisistakaan kuvista. Ainoa kehen voin itseäni verrata on minä itse. Heikkoina hetkinä sitä kuitenkin alkaa soimaamaan itseään ja vertailemaan muihin, ja se jos mikä on suoraansanottuna typerää!

      Mä oon normaalipainoinen eli BMI about 20, eli musta ihan hyvä. Tosta lihaksenkasvatuksesta sen verran, että tavoite on nyt kesän ajan ylläpitää lihasmassaa ja mieluusti tiputtaa hieman rasvaa siinä samassa, tähän mennessä on lihasmassa kasvanu hieman tuolta maaliskuusta lähtien, samalla rasvaa on palanut hieman. Vauhti vaan tuntuu niin mahdottoman hitaalta..

      Personal trainer asiaan vastaan niin, että mun lähipiirissä on personal trainer, joka tekee kyllä pyydettäessä mulle reeniohjelmia, tulee mun kanssa reenaamaan (silloin kun pyydän) ja ennen kaikkea auttaa mua pysymään järjissäni, eikä lähtemään takaisin sh-tapoihin, iso kiitos siitä hänelle! Ongelmahan tämmösessä on se, että kun on niin läheinen ihminen, auktoriteetti hieman katoaa, eikä sitä anna itsestään niin paljoa, kuin ehkä tuntemattoman/ulkopuolisen pt:n kanssa antaisi.. Oon harkinnut ulkopuolista pt:tä, mutta mun syömishäiriötausta vähän häiritsee asiaa vielä toistaiseksi, kun mun kroppa ei VIELÄ pelitä niinkuin se voisi. Siksi en halua ketään ulkopuolista vielä mukaan, hän kun ei välttämättä ymmärrä tätä asiaa ollenkaan. :/

      Kiitos kommentista ja tsemppiä sinnekkin! :)))

      Poista
  2. Joo olen samaa mieltä ylemmän kommentoijan kanssa. Tsemppiä sulle!
    Mulla on haaste blogissani: http://valaastamerenneidoksi.blogspot.fi/2014/05/haaste.html Ei ole pakko tehdä, jos et halua.
    - Norma Noe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei edellisestä vastauksesta varmaan selviää mun vastaus asiaan. :)) Kiitos ja tsemppiä sullekkin ja KIIITOS haasteesta, toteutan sen piakkoin :))

      Poista
  3. Kannattaa varmaan olla rehellinen itselleen. Syö kunnollista ruokaa, laihduttaahan sinun ei tarvitse ainakaan painoindeksin puolesta. Sen sijaan kirjoituksistasi saa kuvan, että mässytät epäterveellisiä juttuja millon milläkin verukkeella, kuten hormoneilla, väsymyksellä jne. tai sitten kerrot, että annoskoot on kasvaneet. Ne jotka saa tulosta, tekee duunia helvetisti, ja tarkkaan. Tsemppiä.

    VastaaPoista
  4. Sitähän tässä nimenomaan ollaan, rehellisiä itselleen. :D En oo maininnut kyllä mässyttäneenä epäterveellisiä juttua, vaan syöneeni 1-2 palaa raakasuklaata sekä taatelipatukkaa noin puolikkaan. Annoskokojen kasvamiseenkin olin kyllä kertonut että kalorit silti 1800-2200kcal, joka lie parempi kuin ne pienet annokset kun laihtumisen tarvetta ei ole. Omalla mittapuulla tässä tehdään duunia aivan pirusti, kun parannutaan syömishäiriöstä samaan aikaan. Kiitti tsempistä :D

    VastaaPoista