perjantai 6. kesäkuuta 2014

Kuulumisia

Kauhee kun on muka olevinaan niin kiire, ettei kerkii mitään tännekkään kirjotella! Huom. muka kiire. Oon kyllä ollut töissä, mutta esim. tiistai ja keskiviikko oli vapaapäiviä töistä, joten käytin sen ajan treenaten, löhöillen, shoppailen ja auringostakin vähäsen nauttien. Jotenkin aina sattuu olemaan ei-niin-hyvä sää sillon kun oon vapaalla, ja kun oon töissä niin aurinko porottaa aina pilvettömältä taivaalta. Epistä!

Tällä viikolla jouduin vähän säätämään noiden treenien kanssa (aikataulujen vuoksi), ja tekemään tänään viikon viimeisen salitreenin. Siksi menikin koko kroppa läpi.. Aikamoisen vauhdilla sai vetää, että kerkis sopivasti takas himaan suihkuun ja syömään, oon kohta lähössä töihin. 


Onko muilla nää helteet aiheuttanut turvotusta? Musta ainakin tuntuu, että oon ihan nesteinen ja pöhöttynyt.. Not nice.. Oon koittanut tarkkailla suolan syöntii ja juonut viherjauhejuomia + nestettä poistavia yrttitippoja, mutta ei ainakaan vielä mitään vaikutusta näy. :( Harmi, en haluis olla hirveen turvotuksissa huomenna kun on menoa!

Mitään ihmeellistä ei täällä oo tapahtunut, tänään 8vk täynnä ilman oksentamista, JES! <3 Sehän olis niinkuin jo 2kk !! Muutenkin oon viime päivinä pohtinut, että mun syömishäiriö alkaa olla jo todella kutistunut.. ei mulla oikeestaan tuu mitään syömishäiriöoireiluja enää, tai jos tulee niin todella pienimuotoisesti ja harvoin. Nämäkin tapaukset saadaan kukistettua ihan pelkällä järjen äänellä. Useimmiten näin käy, jos oon syönyt liian vähän..

Nyt meikkailujen kimppuun ja raatamaan töihin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti