perjantai 4. huhtikuuta 2014

Ei saa luovuttaa

Ei sais luovuttaa.. Luovuttaminen on kyllä tällä viikolla pyörinyt mielessä vähän liiankin usein. Mulla on jotain himmeetä turvotusta tällä viikolla tullut 3kg joka on ihan järkyttävä määrä. Lepoviikko salitreeneistä meneillään, joten ajattelin, että voin vähän vähentää hiilareita, ja ottaakin ne kasviksista. VIRHE!

Mun ruoansulatus on niin suolesta, ettei pysy tajuamaan. Eihän ne kasvikset mihkää oo sulanut, olo on turvonnut ja vatsa on pallo. Oon kuitenkin pitänyt kiinni säännöllisestä syömisestä, eli ruoka-ajoista, ja syönyt kaloreita vähintään sen peruskulutuksen verran.

Vettä oon juonut päivittäin 2,5-3 litraa ja eilen meni jopa 4 litraa, josta ehkä puolet tuli ulos. Tuntuu, että kaikki vesikin jää sisään. Oottelen tosin naistenpäiviä alkaviksi (edelleen) joten liekö siitä johtuvaa turvotusta. Sais jo alkaa, niin pääsis niiden jälkeen siihen pelkäämääni kehonkoostumusmittaukseen.

Tosiaan tällä viikolla oon syönyt kasviksia noin kilon päivässä + protskua + hyvää rasvaa. Hiilareita maltilla, ja nekin tosiaan kasviksista suurimmaksi osaksi. Puuroa oon kyllä aamuisin syönyt, paitsi eilen, kun kiireessä vetelen vaan vaniljaskyrit naamariin ennen töitä.


Vaa'alla en oo uskaltanut käydä kuin pari kertaa ja molemmilla kerroilla paino on ollut noin 3kg enemmän kuin kuvittelin. Toivottavasti vielä laskee normaailukemiin, kiitos.

Tänään siis vähäkasviksinen päivä, ei  mun vatsa vaan tykkää niistä, ei sula ei. Myös annoskoot kasvaa sitä mukaa kuin kasviksien määrä kasvaa, mä vaan tykkään puputtaa niitä salaatteja yms. joten tää on tosi haastavaa olla lisäilemättä kuin ihan minimaalinen määrä niitä pupunruokia. :(

Söin tänään aamiaiseksi gluteenitonta kaurapuuroa voisilmällä ja raejuustoa proteiininlähteenä. Ei siis yhtään marjaakaan nyyh.. :( Siitä sitten puolentoista tunnin päästä lenkkeilemään: aattelin että teen intervallityyppisen puolen tunnin lenkin, mutta aurinko paisto niin upeesti ja jalat kipitti lähes itsekseen lämmittelyjen jälkeen, että lenkki venyi 55min. ja matkaakin kertyi 9,5km. Ihan hyvällä keskinopeudella siis. 

Tein lenkin päälle vielä mini-tabata treenit johon kuului mm. burpeeta, punnerruksia ja linkkareita. Jes, olin ihan punanen ja hikinen treenin päätteeks ja voi pojat sitä fiilistä! <3

Tässä vois olla seuraava kotitreeni!

Lounaaksi omelettia minimäärällä sipulia, tomaattia ja parsakaalia sekä iso keko tattaria. Vatsassa hiljaista ja ei turvota, näin sitä pitää! Töihin meen muutamaks tunniks tossa parin tunnin päästä ja sinne oon varannut mahdollisimman askeettiset eväät; purkki maitorahkaa ja mangopiltti. 

Nyt mun tavoitteena on pitää annoskoot maltillisina (tarkoittaa mun tapauksessa 250-350g) ja ruokailuvälit tasaisina, ja tärkeinpänä, olla syömättä ruokailujen välillä mitään, se kun häiritsee ruoansulatusta. 

Punttistaukoa pidän niin kauan kuin siltä tuntuu. Sen sijasta käyn lenkkeilemässä, jotta saisin juoksukunnon takaisin sinne missä se on parhaimmillaan ollut, nyt se saattaakin onnistua kun hiilareiden määrää on nostettu riittävälle tasolle treeneihin nähden. Koti"jumppaa" tulee sitten kahvakuulan, vatsalihasten, leuanvetojen ja kehonpainolla tehtävien liikkeiden muodossa. En ota mitään ressiä siitä, ettei huvita mennä salille, kotonakin saa tehtyä hyvän treenin jos käyttää vähän mielikuvista. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti